سنگاپور یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان، شهری با ترکیبی از فرهنگ آسیایی و اروپایی است. این شهر که به عنوان مستعمره تجاری بریتانیا در سال ۱۸۱۹ ایجاد شد، در حال حاضر یکی از پیشرفته و مدرن‌ترین کشورهای جنوب شرق آسیا و یکی از مراکز بزرگ داد و ستد در جهان است. بهترین جاهای دیدنی سنگاپور را باید در فهرست «جاهایی که باید دید» قرار داد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری این شهر، ترکیب آسمانخراش‌ها و زندگی مدرن با خانه‌های قدیمی است. سنگاپور محله‌های قومی و تاریخ جذابی دارد. محله‌هایی که می‌توان در آن‌ها به گردش و تفریح پرداخت؛ هم‌جواری معماری جدید و قدیم سنگاپور زیبایی توریستی و گردشگری آن را دوچندان کرده است. اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید مجله گردشگری سفرزون در این مطلب شما را با بهترین جاهای دیدنی سنگاپور آشنا می‌کند که در ادامه می‌خوانید.

گالری ملی تاریخی ، یکی از بهترین جاهای دیدنی سنگاپور

با بهترین جاهای دیدنی سنگاپور آشنا شوید ۲a

بازدید از پشت‌بام باغ مجسمه‌های گالری ملی سنگاپور را از دست ندهید

گالری ملی سنگاپور در دو ساختمان دیوان عالی سابق و شورای شهر سنگاپور قرار دارد؛ گالری ملی سنگاپور مجموعه ای از آثار مدرن هنرمندان را از سراسر جنوب شرق آسیا جمع‌آوری کرده است و از بهترین جاهای دیدنی سنگاپور برای هنردوستان است. این گالری آثار هنرمندان موفق و برجسته را در این ناحیه به نمایش می‌گذارد. در بازدید از این مکان، از گالری هنر چینی که نقاشی‌هایی با روش پخش جوهر را به نمایش می‌گذارد دیدن کنید. بازدید از پشت‌بام باغ مجسمه‌ها را هم از دست ندهید که شامل آثار هنری ادامه مطلب.

 بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری سنگاپور ,گالری ,دیدنی ,جاهای ,آثار ,گردشگری ,دیدنی سنگاپور ,جاهای دیدنی ,بهترین جاهای ,نمایش می‌گذارد ,جاهای دیدنی سنگاپور ,بهترین جاهای دیدنی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امام زمان بهترین تبلیغات فروش لوازم جانبی موبایل طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا تبلیغات ها تخفیفان فروشگاه محصولات آرایشی بهداشتی