با این‌که توکیو کلان شهری آینده‌گراست که تعداد فراوانی آسمانخراش، مراکز و سایر نواحی توسعه‌یافته بزرگ در آن قرار دارند این شهر تعداد نسبتا زیادی ناحیه سر سبز و جنگلی نیز دارد که فرصت رهایی یافتن از زندگی شهری پر‌مشغله را برای بازدیدکنندگان‌شان فراهم می‌کنند. چند پارک مناسب برای پیکنیک، عکاسی و استراحت کردن در توکیو وجود دارد. در این مطلب مجله گردشگری سفرزون به تعدادی از زیباترین جاهای دیدنی ژاپن اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شینجوکوگوئن : باغی قدیمی در میان جاهای دیدنی ژاپن

جاهای دیدنی ژاپن

جاهای دیدنی ژاپن

این پارک تنها با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه شینجوکو قابل دسترسی است. شینجوکو گوئن باغی بزرگ به مساحت ۵۸٫۳ هکتار و پوشیده از محوطه‌های چمن‌کاری شده، درختان و حوضچه‌های فراوان است. در ابتدا این باغ محل ست یک خانواده ناییتو از اربابان فئودال بوده که در دوره‌ی «ادو» بین سال‌های ۱۶۰۳ تا ۱۸۶۸ میلادی در سرزمین تاکاتو در استان شینانو حضور داشتند. در حال حاضر این باغ به‌عنوان باغی ملی و تحت نظارت و کنترل وزارت محیط زیست فعالیت می‌کند. این پارک ۳ سبک متمایز دارد که عبارتند از سبک رسمی فرانسوی، مناظر انگلیسی در شمال محوطه و مناظر سنتی ژاپنی در جنوب محوطه. می‌توانید بین روزهای سه‌شنبه تا یکشنبه، از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر و با هزینه‌ای اندک از این پارک دیدن کنید.

آدرس: شینجوکو، ۱۱ نایتوماچی، شینجوکوگوئن، ۸۱۳۳۳۵۰۰۱۵۱

پارک یویوگی : بهشتی زرد رنگ در پاییز

Yoyogi Park یکی از جاهای دیدنی ژاپن و توکیو با مناظری باورنکردنی

Yoyogi Park یکی از جاهای دیدنی ژاپن  توکیو با مناظری باورنکردنی

یویوگی پارکی بزرگ به سبک غربی است که با ۵ دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه هاراجوکو و معبد میجی می‌توانید به آن برسید. پارک یویوگی درست در مکانی قرار گرفته که اولین پرواز موفق یک هواپیمای موتور‌دار در ژاپن در ۱۹ دسامبر سال ۱۹۱۰ میلادی به خلبانی کاپیتان «یوشیتوشی توکوگاوا» در آن انجام گرفت. در حال حاضر یویوگی در بین مردم محلی جزو محبوب‌ترین پارک‌هاست و می‌توان در آن تعداد زیادی طرفدار موسیقی راک، شعبده‌باز‌ها، کمدین‌ها و گروه‌های سرگرمی را مشاهده کرد. هر سال و در زمان مناسب می‌توانید رایگان یکی از زیباترین جاهای دیدنی ژاپن در فصل پاییز را در این پارک ببینید، مخصوصا برگ‌های طلایی ادامه مطلب.

 بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری پارک ,ژاپن ,دیدنی ,یویوگی ,جاهای ,می‌توانید ,دیدنی ژاپن ,جاهای دیدنی ,پارک یویوگی ,دقیقه پیاده‌روی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یونس عارفی نسب شیعیان الجزایر گروه آکس - بازسازی منزل با کناف دیجیازوم صنایع دستی و دکوراسیون خانه دانلود آهنگ آهنگ جدید ، فیلم خارجی ، اخبار ورزشی جایی برای نوشتن بدون سانسور ادیت اکسپرتس