کاهش هزینه‌های دندانپزشکی  

 هرقدر که کار دندانپزشکی به تأخیر بیافتد ممکن است که هزینه‌های درمان بیشتر شود. یک‌ترمیم ساده هزینه بسیار پایین‌تری از درمان ریشه (عصب‌کشی) دارد.

یک درمان ریشه هم درمان مقرون به‌صرفه‌تری از کشیده شدن یک‌دندان و جایگزینی با ایمپلنت است، پس درمان‌های موردنیاز را به تأخیر نیندازیم.

انجام چکاپ‌های ماهانه نیز در کاهش هزینه‌های دندانپزشکی اثر خواهد داشت.

بهتر است با تحقیق کافی دندان‌پزشک را انتخاب کرد، صرف ارزان بودن خدمات را نباید ملاک انتخاب قرار داد هرچند که گران بودن یا ارزان بودن به‌خودی‌خود بیانگر کیفیت داشتن یا نداشتن خدمات نیست اما تحقیق و پرس و جو می‌تواند راهگشا باشد.

بهداشت و پیشگیری شعار نیست: مسواک، نخ دندان و دهان‌شویه و تغییر عادات غذایی باید جدی گرفته شود.

 اگر تناوب مصرف قند پشت سر هم است، اگر افراد عاداتی مانند جویدن یخ یا مکیدن لیمو و دارند که به دندان‌ها آسیب می‌زنند در اسرع وقت آن‌ها را کنار بگذارند.

بهتر است در بودجه خانوار مبلغی باید به سلامت و زیرمجموعه آن سلامت دهان و دندان اختصاص یابد. اگر شما مجبور هستید برای مثال ده میلیون در چهل‌سالگی برای ایمپلنت دندان‌هایی ازدست‌رفته هزینه کنید این مبلغ را باید به‌کل تعداد سال‌هایی که دندان‌پزشک مراجعه نکردید و خدمات درمانی ساده‌تر یا پیشگیرانه دریافت نکردید تقسیم کنید.

درمان‌های سلامتی و حفظ دندان‌ها بر درمان‌های زیبایی اولویت دارند. به‌جای اینکه دندان‌های جلو را سفید کنید یا لامینیت کنید، هزینه را با نظر دندان‌پزشک برای مواردی که اولویت درمانی (و نه صرفاً زیبایی) هستند صرف کنید.

کاهش هزینه های دندانپزشکی 

 

لینک منبع


مرکز پزشکی، دندانپزشکی یوسف آباد دندانپزشکی ,هزینه ,درمان ,خدمات ,دندان‌پزشک ,درمان‌های ,ارزان بودن ,درمان ریشه ,هزینه‌های دندانپزشکی ,کاهش هزینه‌های ,کاهش هزینه‌های دندان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار تعطیلی فلزیاب سنسور 09102191330 کالای مرغوب تولید و فروش پرلیت تست مطلب فرزین برای مهری پلی بک جدید aleah890ce97 News